torsdag den 7. januar 2010

Min tur til København.

Min tur til København startede lidt kaotisk, jeg købte en billet men nåede så ikke toget, og skulle vente en time på det, rigtig ærgeligt.
Men, så kom det næste tog, jeg gik ind, satte mig ned og begyndte bare at hører musik, det var jo lidt af en lang ''rejse'' jeg skulle på.
Toget begyndte at kører, og det susede forbi forskellige stationer, vi nåede endelig Københavns Hovedbanegård, min ende station - og en del andres også.
Jeg steg af, og ringede så til min far, for at få guidet mig over til KBH Uni, uden problemer.
Jeg gik, og gik, og gik.. og pludselig syntes jeg selv, at jeg var faret vild, jeg var ovre ved noget
der hedder Teglgårds Stræde, også gik jeg tilbage til Rådhus pladsen, og ringede til min mor, som der rakte telefonen over til en af hendes venner, som der så kunne guide mig over til mit mål.
Jeg gik igen, gik ned af Sankt Peders Stæde, og skulle så gå et stykke der, på et tidspunkt gik jeg forbi Teglgårds Stræde, rigtig irriterende! for det betyder jo, at jeg bare skulle havde haft gået ned af Teglgårds Stræde, så havde jeg næsten været der.
Men, jeg gik videre, ned til noget der hedder Nørregade, og for enden af Nørregade drejede jeg til højre, også endte jeg ved Vor frue kirke.
Nu var jeg der meeget snart, skulle kun tage et par få drejninger også var jeg der.
JaJaJa, det var nemt nok at sige, for efter de par drejninger der nåede jeg indtil en kæææmpe plads, hvor der var 4 store bygninger, og jeg fik af vide, at KBH Uni var den store bygning, så stod jeg der lidt, og anede intet.
Til sidst gik jeg over og spurgte to mænd som stod og snakkede, jeg spurgte om hvilke af bygningerne der var KBH Uni, og den ene mand fulgte mig derhen, og ind til kontoret.
Jeg fik så af vide, at jeg skulle gå ud igen, over til næste gade, og ind af den dør de har der, pga. det var der de havde deres studievejledere, det gjorde jeg så.
Jeg kom derind, fik fat i en vejleder, og spurgte om jeg måtte tage med hende i et par minutter, og det måtte jeg gerne, jeg tog min mobil frem og begyndte så, at optage hvad hun fortalte.

Og dét, var så lidt om min tur til Københavns Universitet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar