tirsdag den 5. januar 2010

Opgaveformulering

Uddannelse: Psykolog.
Emne: Psykologi.
Psykolog handler om menneskers tanker, følelser, behov, drømme og forestillinger.
Det handler også om, hvordan menneskers hukommelse virker og om, hvordan vi lærer nye ting. Jeg har valgt dette emne pga. jeg synes det er spændende, der er meget at lærer, skrive og læse om.
Jeg interessere mig for psykologi, fordi jeg fra helt lille, har været van til, at hører om det.
Så jeg er med tiden bare rent automatisk begyndt, at interessere mig for det.
Jeg vælger at skrive om psykologi fordi, det er meget relevant for min uddannelse, da jeg meget gerne vil være psykolog.
Som produkt vil jeg lave denne blog, som der vil handle om psykologi, hvilke former for psykologer der er, hvor man kan arbejde som psykolog osv.
Jeg vil tage ud på min mors arbejdsplads, og interviewe en derude fra, hvis det dog er muligt, og spørger om nogle forskellige spørgsmål ang. psykologi, hvad man skal gøre i forskellige situationer og hvordan psykologer arbejder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar